loading...
بزرگترین مرجع متن آهنک| text.smsaks.ir
امیر بازدید : 624 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

متن آهنگ حله از قیصر

تکست آهنگ حله از قیصر، لیریکس حله از قیصر، متن آهنگ حله از قیصر، متن اهنگ حله، متن اهنگ قیصر به نام حله، متن ترانه حله از قیصر، متن شعر شاد، متن قیصر به نام حله، متن های شاد، متن های شعر قیصر، متن های قشنگ شاد

متن آهنگ حله از قیصر

♫♫♫

حله حله حله

جواهر نخریدم زمرد نخریدم

حله حله گفتم

تو همه محله گفتم

با تو حله گفتم تو همه محله گفتم

هرچی که خواستی بله گفتم

هرچی که خواستی حله گفتم

 

با تو ای نور چشام حله همه ی مشکلام حلــــــــــه …

♫♫♫

اون همه غم داشتم عشق تو کم داشتم

تا تورو دیدم گل امیدو توی باغ دل کاشتم

گفتم حله حله حل شد مشکلاتم

هم دورت بگردمو هم سپر بلاتم

وقتی تو با منی اشکامو دامنی

دیگه دنیارو دارم

هم دیروز و هم امروز و هم فردار و دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 6,830
  • بازدید کلی : 69,295