loading...
بزرگترین مرجع متن آهنک| text.smsaks.ir
امیر بازدید : 345 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

متن آهنگ فریمن به نام من بی تو

fariman text man bi to، lyrics man bi to fariman، تکست آهنگ فریمن به نام من بی تو، فریمن، متن آهنگ فریمن به نام من بی تو، متن آهنگ های فریمن، متن شعر، متن شعر جدید، متن شعر فریمن به نام من بی تو

متن آهنگ من بی تو می میرم از فریمن

♫♫♫

دستاتو می گیرم چشماتو می بینم

آروم سرمو رو شونت میذارم

چشمامو می بندم با غصه می خندم

بی تو من یه لحظه آروم ندارم

بگو کی برات میمیره

وقتی دلت می گیره

 

تو این دنیا فقط تو رو می بینه

بگو کی واست می خونه

کی قدرتو میدونه

اگه نباشی کی میشه دیوونه

من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم

من بی تو میمیرم دنیا رو بی تو نمی بینم

♫♫♫

هرشب تو خواب منی

همه رویای منی

دوریتم برام یه جور مریضیه

هرجا که میرم تو رو میبینم

حسم به تو یه حس غریضیه

ترانه سرا : فریمن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 6,787
  • بازدید کلی : 69,252