loading...
بزرگترین مرجع متن آهنک| text.smsaks.ir
امیر بازدید : 323 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

متن آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند

تکست آهنگ عاشق شدم، تکست آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند، دانلود اهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند، شعر آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند، متن آهنگ عاشق شدم، متن آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند، متن شعر عاشق شدم از مهدی احمدوند، متن شعر پعاشق شدم از مهدی احمدوند

متن آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند

♫♫♫

♫♫♫

معلومه یه حسی توی نگامه که مثل خواهش

چشای تو برای من رنگ آرامشه

معلومه اصن شبیه تو پیدا نمیشه کسی

چه حسی نباشی تو دلواپسی

 

معلومه یه احساسی به تو دارم من

عاشق شدم

هر صبح که از خواب پا میشم

آرزوم با تو بودنه

دوست دارم از همون روزی که

دست تو تودست من

تو دست من بود ترسم از روزای بی تو بودنه

♫♫♫

♫♫♫

 

ترانه سرا : مهدی احمدوند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 6,783
  • بازدید کلی : 69,248