loading...
بزرگترین مرجع متن آهنک| text.smsaks.ir
امیر بازدید : 271 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

متن آهنگ دلتنگی از سعید شایسته

 تکست آهنگ دلتنگی، تکست آهنگ دلتنگی از سعید شایسته، متن آهنگ دلتنگی، متن آهنگ دلتنگی از سعید شایسته، متن دلتنگی سعید شایسته، متن شعر دلتنگی از سعید شایسته، متن های سعید شایسته

 

متن آهنگ دلتنگی از سعید شایسته

♫♫♫

اگه یه شب اومدی دیدی که نیستم دیگه رفتم

تورو بردم ز یادم نگی چرا

اگه یه شب اومدی آخر سراغم

دیدی خاموشه چراغم

دیگه رفتم نگی چرا

اگه یه روز دلت تنگ شد واسم

 

اگه دستات نرسید به دستم

نکنی شکایت از کسی

خودت گفتی من به تو نمی رسم

♫♫♫

اگه یه روزی بی من تنها شدی تو دنیات

اگه نبود مثل من کسی فدای غم هات

اگه دلت شکست و هم نفسی نداشتی

یادت بیاد رو قلبم چه ساده پا گذاشتی

یادت بیاد رو قلبم چه ساده پا میذاشتی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 6,832
  • بازدید کلی : 69,297